picasso

picasso
copyright:Lisa Ling/ Bild och ide

tisdag 15 februari 2011

Lite extra av mig...

Ja om vi nu alla skall fållas in i de självupptagnas land med egen blogg, egen hemsida, egen statligt bekostad fortbildning där alla skriver en egen kokbok eller lättsam sommarläsningspocket så kan jag väl redan nu börja fila på framsidan på min egen kokbok.  Det passar bra inför nya läroplanen där elerna skall bli entreprenörer om jag förstått saken rätt. Varör inte börja tidigt med att lära sig att marknadsföra sig själv.
För dig som inte fått nog av Lisa Ling. Besök http://www.puzzledbyart.com/

2 kommentarer:

  1. Ha ha! Du är så snygg så dig kan man väl inte få nog av!!! Eller...? Hoppas det gick fint på mässan även i fortsättningen. Jag blev faktiskt väldigt inspirerad av flera grejer där. Bara att sätta igång...

    SvaraRadera
  2. äsch... men om du inte får nog så skall du snart få se den fulaste animationen någonsin... om jag lyckas lägga upp den..

    SvaraRadera